Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 1. huhtikuuta 2011

Kestositeitä ja Liivinsuojia


Ekoiluni syvenee :)
Minulla on jo käytössä kuukuppi ja olen ollut todella tyytyväinen siihen.
Sain kommentteihin muistutuksen, että synnytyksen jälkeen ei kuukuppia edes saa käyttää. Se on tulehdusriski!
Joten nämä siteet tuleekin hyvään tarpeeseen :)

Löysin Huutonetistä tehomyyjän, jolla on ihania siteitä edullisesti!
tiltu1507

Vielä en ole päässyt kokeilemaan, mutta siteet ovat aivan ihanan tuntuisia ja näköisiä ja siististi tehtyjä!
Mitä olen lukenut kestositeistä, ne tuntuvat mukavilta, eivät hiosta ja estävät hiivatulehdusta tehokkaasti.
Ja ovat tietenkin yhä uudelleen käytettäviä :)

Samalla ostin pestäviä liivinsuojia.
Roskis ammottaa tyhjyyttään, ei vaippoja, ei siteitä, eikä kertakäyttöisiä liivinsuojia :)


Ostaminen huutonetistä
Ei ollut tällaiselle vanhalle vehnäkorpulle helppoa :D
Ensin ihmettelin EI PK-kuluja. No se oli aika helppoa , ei postikuluja...
Mutta seuraava lyhennys oli PHS, no senkin hoksasin aika äkkiä, että kyse on pikkuhousunsuojasta.
Vaikein lyhennys oli , pientä TSI jälkeä.
En siis millään meinannut ymmärtää mistä on kyse.
Tiirailin kuvia, enkä nähnyt mitään jälkiä..
Mutta nyt olen viisastunut ja tiedän, että lyhennys TSI tarkoittaa Tee Se Itse jälkiä :D :D
Eli ei ihan tehdastekoista.
Vaikka omasta mielestäni tehdastekoisissa on ihan vastaavia jälkiä :)

6 kommenttia:

  1. Minä joskus aikoinaan huutelin myös itselleni kestositeitä huuto.netistä, mutta ne oli kovia ja tönkköjä... Ei tullut käytettä. Pitäisiköhän uskaltautua uudestaan kokeilemaan:) Nuo kestorintaliivinsuojuksen on paaaaaljon parempia kun kertakäyttöiset:)
    Minun blogissani olisi sinulle haaste:)

    VastaaPoista
  2. Usean vuoden ajan olen kestositeitä käyttänyt enkä missään nimessä palaisi enää kertakäyttöisiin. Minä olen ommellut kaikki omat siteeni, tulee juuri sen mallisia kuin haluaa. Imujen määrän voi myös valita ja päällysmateriaalin. Yöksi isommat ja päiväkäyttöön lyhyemmät...

    VastaaPoista
  3. Pakko nyt sanoa, ihan varmuuden vuoksi, että sitä kuukuppiahan ei saa synnytyksen jälkivuotoon käyttää! Tulehdusriski!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentista!
    Olenkin sitä miettinyt ja tulin itse samaan johtopäätökseen. En vain löytänyt heti tietoa. laitan maininnan juttuun :)

    VastaaPoista
  5. Tarkistithan että siteiden myyjä maksaa verot :)

    VastaaPoista
  6. En tarkistanut! Luulenpa että hän ei nuilla tienaa tulorajaa täyteen.. Pitää aika monta sidettä myydä että saa myyntivoittoa 5000 euroa...
    Tai mikä lie se tarkka summa nykyään...
    Mutta niin iso se on, että en usko näin käyvän.

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...