Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Karvakäden keittiöstä juustopihvi


Pihvin päälle on sulatettu juustoa ihan reilusti. Kasvikset keitetty vähässä vedessä ja muniakin oli keitetty lisukkeeksi :)
Osa pihveistä oli hieman liian kovalla lämmöllä käryytetty, mutta viimeiset oli jo aika täydellisiä :D
Huomioitavaa, oli että kasviksia ei ollut edes keitetty liikaa!!

Mieheni teki ruuan, kun itse nukkuin päiväunia.
Jos mietin vaikka vuosi taaksepäin, niin karvakäsi vastusti jo periaatteessa ruokavaliota jossa ei syödä leipää tai pottua...
Mutta ihme kyllä hän on kuin itsestään muuttunut karpiksi.

Suurin syy on siinä, että minä olen paistellut omia jos hänen ruoka on ollut kovin hiilarista.
Ja hänen motivaatio ruuan tekemiseen on katsoa, kun muut syö hyvällä ruokahalulla ja tietenkin kehut :D
Vaikka tätä ei myönnä.

12v taaksepäin ei hän osannut kuin kärventää munan pannulla, niin onhan tämä jo suuri edistys.
Karppiruokaa karppilisukkeilla!!??




Hyvin maistui kaikille!!

3 kommenttia:

  1. Voi vitsi kun meijänkin ukko joskus tekis mulle tälläset herkut! :)

    VastaaPoista
  2. Hassua, minulle karvakäsi on aina tarkoittanut haukkumanimeä ulkomaalaisesta pizzanpaistajasta tms ja se särähtää "korvaan" teksteistäsi joka kerta. Ihan kun haukkuisit miestäsi rasistisella termillä... :)

    VastaaPoista
  3. Senni, kiitos kommentista :)

    Kylläpä nauratti tuo pitsanpaistaja karvakäsi...
    Minä olen ilmeisesti niin mökkiläinen, kun en muista tuollaista sanaa rasistisessa merkityksessä.
    Minun nuoruudessa sana oli ählämi.
    Nykyään vissiin mamu??
    En ole aivan kärryillä, kun meidän paikalliset ulkomaalaispitsat on huippu hyvää ja mukavat työntekijät :)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...