Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 5. heinäkuuta 2011

Atkins aamiainen III



Söin karkkia tässä muutama päivä sitten ja se jätti ilkeän sokerin himotuksen päälle.
Joten ajattelin olla taas muutaman päivän iduktiolla. Eli pitää tiukasti hiilarit alhaalla.

Annoksessa on

170g grillipekonia (5kpl )
110g kananmunaa(2kpl)
1dl=30g salaattia
paistinrasvaa 10g

170g kahvia
ja 2tl=10g kermaa

Koko aamiainen
kcal 873, P42, HH2,8, R77

Proteiinin määrittelin siten, että syön kolme kertaa päivässä ja n. 40g kerralla.
Eli söisin noin 120g proteiinia päivässä.

Pyrin syömään joka aterialla oikeassa suhteessa makroja.

8 kommenttia:

  1. Karkkinälkä on inhottavaa! Mä totesin tuossa yhtenä päivänä repsahtaneeni taas ihan täysin hiilareihin ja sokereihin. Ja päätin sitten aloittaa karppaamisen ihan tosissaan. Pyrin nyt alkuun siihen, että hiilareita olis alle 100 päivässä. Eilen oli eka päivä ja muistaakseni hiilareita tuli 103. Kamala sokerihimo oli illalla. Mua siis oikein suututti. Ja tänään aamulla nukuin pommiin, enkä ehtinyt syödä kotona aamupalaa. Meinasin heti olla ostamassa pullaa ja suklaata, kun herkututti niin, mutta päädyin turkkilaiseen jogurttiin ja pakastevadelmiin. Hyvä minä. :D

    VastaaPoista
  2. Olen ihan samaa mieltä, se on inhottavaa!
    Olisikin hyvä ottaa mieluummin marjoja ja partista, mutta helposti sitä vain kaipailee oikein kunnon makeanpläjäystä. Mutta eihän se sitten jää kertaan vaan jatkuu päivästä toiseen!!
    Minulla auttaa ainoastaan kolmen päivän vieroitus mahdollisimman alhaisilla hiilareilla ja sitten vasta voi hitaasti nostaa lähemmäs sataa.
    Kun laihdutin, niin vielä 70g hiilareita päivässä laihdutti.
    Joten ei se karppaus tarkoita 0 hiilaria :D
    Nyt kokeilen tosiaan induktiota ja sitten jatkan 20g päivä. Mutta kaloreita syön ihan reilusti, kulutus +500 imetystä varten.
    Katselen sitten miten lähtee raskauskilot taas sulamaan.

    VastaaPoista
  3. Mulla on tarkotuksena päästä eroon tästä turvonneesta pallomahasta. Sen olen saanut ahmimalla leipää, perunoita, karkkeja jne. Mä olen huomannut, että esim. leipä ei sovi mulle ollenkaan. Monista ruisleivistäkin tulee maha todella kipeeks. Joskus kävin sen takia lääkärissäkin ja mulla epäiltiin keliakiaa, mutta testit väittivät toisin. Silloin lääkäri suositteli mulle VHH-diettiä. Olen sitä tähän asti noudattanut vähän miten sattuu. Joskus pidempiä aikoja, joskus vaan satunnaisesti. Mutta sen eron huomaa omassa olossa jo ihan muutaman päivän jälkeen.

    VastaaPoista
  4. Ompas ollut sulla viisas lääkäri!
    Luen juuri kolmatta kertaa Atkinsin kirjaa ja siinäkin kerrotaan ihmisistä joilla ei ole keliaakkiaa, mutta selkeesti gluteiiniherkkyys!!
    Minä olen luullut sietäväni hyvin viljoja, mutta nyt antibioottikuurin jälkeen alkaa hirvee kutina pienestäkin määrästä!
    Nyt vaan pysytään ruodussa Maria :D

    VastaaPoista
  5. Kyllä, en voi muuta kun ylistää tätä lääkäriä, joka ensinnäkin tutki huolellisesti ja sulki pois kaikki mahdollisuudet kun menin sinne vatsakipujani valittamaan. Aikaisemmin toisen lääkärin luona mulle vaan todettiin, että luultavasti kärsin ummetuksesta, enkä itse vaan ymmärrä sitä. :D

    Mulla tulee tuo kutina jo ranskanleivästä. :/ Inhottavaa.

    Itteeni en kyllä voi muuta kuin kirota. Tuosta lääkärikäynnistä on kohta kaks vuotta aikaa. Mä tiedän, mikä on ongelma ja silti vaan olen rääkännyt itseäni mielitekojeni vallassa.

    Nyt tosissaan tuntuu, että taistelutahto on kasvanut sen verran, että on helpompi pysyä ruodussa. ;)

    VastaaPoista
  6. Ihan samoja tuntemuksia täällä...
    Siksi kait sitä on ylipainoa tullutkin, kun olen heikkona herkkuihin ja oikeastaan sokeririippuvainen.
    Tämä VHH on ainut joka pitää sen kurissa ja siksi jaksan tätä jatkaa ja repsahtelujen jälkeen aina palaan :D :D

    VastaaPoista
  7. Mikäpäs siinä, kyllä satunnaiset repsahtelut on onneks ihan sallittuja. ;)

    Tsemppiä sullekin. :)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...