Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Flylady Babystepit jatkuu 5 päivä



Minulle oli yllätys , että niin moni muukin blogini lukija on innostunut Flyladysta!?
Ihanaa :D

Minulle on Flylady tuonut mukanaan aamu ja iltarutiinit! Ne on kaikkein tärkeimmät.
Aamurutiinit saan tehtyä lähes joka päivä kokonaan. Joskus lintsaan vessan siivouksesta.
Se olisi kyllä tärkeä, koska yhdenkin päivän väliin jättämisen huomaa kyllä ..

Iltarutiineista näkee olenko kunnossa. Jos olen väsynyt tai sairas tai valvonut sairaiden lasten kanssa, niin iltarutiinit jää tekemättä.
Mutta kun kaikki on hyvin, on illalla suorastaan mukava rentoutunut tunne, kun haen vielä viimeiseksi puhtaan pyyhkeen ja tiskirätin aamuksi esille :)

Nyt on hyvä putki päällä, koska olen tehnyt molemmat rutiinit kiltisti taas 10 päivää putkeen.

Zone siivous on vähän jäänyt minulla paitsioon. Olen yrittänyt korvata sen teettämällä lasten kotityöt Zoneista.
Olen ottanut jonkun Zone listan esille esim. keittiön ja lapset ovat sitten päivittäin tehneet listasta jonkun työn.

Se on jo riittänyt siihen, että talo on pysynyt paremmassa kunnossa ja mikrokin puhtaana ;)

Nyt pitkästä aikaa päätin lukea Flyladya lisää.
Minä olen lastenaskelissa vasta 4 päivässä?? Ja niitä on 31!!??
Mitä ihmettä? 31? Mitä kaikkea minun pitää vielä siivota!?
En ehkä halua edes tietää....

En ala kurkkia muita päiviä etukäteen. Etenen päivä kerrallaan.
Onneksi päivä 5 on helppo!!



Babysteps Päivä 5 

Herää ja pukeudu
Pidä tiskiallas kiiltävänä

Kuuntele itseäsi, kuuletko jotain negatiivisia tunteita. Kuten, ettet selviä tai jaksa tätä urakkaa.
Kirjoita ne vaikka paperille ja käännä ne positiiviseksi!
Sano itsellesi jotain mukavaa! Ansaitset olla onnellinen.

Eli viides päivä keskitytään mielen siivoukseen :)
Opetellaan ajattelemaan päivän töistä positiivisesti.
Emmehän me ole kaikkea kerralla tekemässä vaan pala kerrallaan. Ja ehdottomasti teemme sen päivän palan! Siten ne tulee tehtyä ja jokainen pala on eteenpäin!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...