Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Takaisin ruotuun


 Lauantaina söin kakkua synttäreillä ja siitä lähtien olen taistellut makean ja leivänhimoa vastaan.
Tuskallista! Vaikka söisin mutakakkua ja stevialla makeutettua jugurttia se ei aiheuta tällaista.
Olen aamuisin turvonnut, koska tulee napsittua miehen leivästä ja sorruttua jatkuvaan naposteluun.

Tänään teinkin sitten aamiaiseksi itselleni täydellisen annoksen.
Jaoin makroni neljään osaan ja koostin oikeassa suhteessa annoksen.
Tässä on:

Naudanlihalastuja 90g
voita 35g
Kevätsipulia 50g
Paprikaa 50g
Ja sivuun salaattia 40g
Avokado 30g

 Annoksen makrot ovat
Proteiinia 21g
Rasvaa 42g
HH 3,9

Karppaajan kahvin kanssa saan yhteensä P22 R54 HH5,2
Kahvissa on kookosöljyä 5g ja kermaa 20g ja kahvia 230g

Tämä annos sopii sekä Atkinsin induktioon, että Protein Power ohjelmaan.

Olen käytännössä huomannut, että minulle sopii ehdottoman hyvin Protein Powerin tyyli, että joka aterialla huolehditaan minimi proteiinista.
Nyt ajattelin viikon päivät taas laskea ja olla tiukkana, että pääsen napostelusta eroon! Se on pahin syntini. Koska silloin ei tee mieli tehdä ruokaa, vaan napata vain jotain helppoa suuhun. Ja yleensä se helppo on kaikkea muuta kuin karppia...


Sekoittelin kaiken sekaisin ennen syömistä. Voi sekoittui kivaksi salaatinkastikkeeksi ja loraus balsamicoa täydensi annoksen.
Ja jälkiruuaksi karppaajan kahvi :)


Laitan tähän makrojani jos jotain kiinnostaa. Minähän imetän ja silloin lisätään kulutukseen automaattisesti +500 kaloria.
Liityin kalorilaskuriin ja sieltä valitsin ohjelman, ruokavalio terveelliseksi.
Eli en asettanut itselleni vajetta ollenkaan ja lisäsin vielä +500 kaloria imetykseen :)

En halua pitää vajetta imetyksen aikana, koska luotan ensinnäkin siihen, että oikein syöminen riittää laihdutukseen, ja en halua vaarantaa maidon tuloa.

Eli minä saan syödä päivässä kalorilaskurin mukaan
2500 kilokaloria
87g proteiinia
222g rasvaa
37g hiilihydraattia

Tällä ruokavaliolla, minun ei pitäisi laihtua eikä lihoa. Mutta olen silti hitaasti laihtunut, koska syön ruokaa mikä tasaa verensokeria.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...